fbpx
Skip links

Nuotekų valymo įranga Rietavo savivaldybėje

Kompensacija už nuotekų valymo įrangą Rietave 2025 m.

Kompensacijos dydis

Nuotekų valymo įrenginių kompensavimas Rietavo savivaldybėje
  • Individualių namų – 50%, bet ne daugiau kaip 1 000 Eur.

Paraiškos teikimo tvarka

iki einamųjų metų lapkričio 1 dienos

Kvietimas, reglamentuojantys aktai



Nuotekų valymo įrenginių kompensavimas Rietavo savivaldybėje 2025 m.

2025-02-24

Rietavo savivaldybės taryba 2020 m. spalio 29 d. priėmė sprendimą Nr. T1-174 „Dėl Rietavo savivaldybės individualių buitinių nuotekų valymo įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, kuriuo patvirtintas Rietavo savivaldybės individualių buitinių nuotekų valymo įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašas.

Dalinė kompensacija skiriama tik įrenginiams įsigyti (darbai nefinansuojami). Už įsigytus įrenginius pareiškėjui kompensuojama 50 proc. individualaus nuotekų valymo įrenginio įsigijimo vertės, bet ne daugiau kaip 1 000 Eur. Įrenginių  įsigijimas iš dalies kompensuojamas Rietavo savivaldybės biudžeto lėšomis.

Paraiškas daliniam finansavimui gauti gali teikti fiziniai asmenys, kurie Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo numatyta tvarka deklaruoja gyvenamąją vietą arba yra įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą Rietavo savivaldybėje ir juridiniai asmenys, įregistruoti Rietavo savivaldybėje ir vykdantys veiklą Rietavo savivaldybės teritorijoje, įsirengę individualius buityje susidarančių nuotekų valymo įrenginius Rietavo savivaldybės teritorijoje.

Tinkamomis  kompensuoti paraiškos galės būti pripažintos tų pareiškėjų, kurie neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų, ir tokių tinklų neplanuojama įrengti artimiausius 5 metus.

Nuotekų valymo įrenginių kompensavimas Rietavo savivaldybėje – paraiškų teikimas

nuo kovo 1 d. iki einamųjų metų lapkričio 1 dienos tiesiogiai arba el. paštu ekologe@rietavas.lt.

Su paraiška gyventojai turi pateikti šiuos dokumentus (Savivaldybės administracijai teikiami tik tada, kai įrenginiai būna įrengti ir turimi visi dokumentai):

1. Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo apie nuosavybės teise įregistruotą žemės sklypą kopiją.

2.  Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo apie nuosavybės teise įregistruotus statinius kopiją arba statinių statybą leidžiančio dokumento kopiją.

3. Jeigu žemės sklypas priklauso ne vienam savininkui, kito (-ų) savininko (-ų) sutikimą (-us), kad neprieštarauja įrenginių įrengimui.

4. Nacionalinės žemės tarnybos sutikimą dėl numatytų darbų atlikimo (taikoma valstybinėje žemėje).

5. Įrenginių pirkimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pervedimas ar kitas apmokėjimą įrodantis dokumentas).

6. Įrenginių eksploatacinių savybių deklaraciją (įrenginio sertifikatas). Įrenginio išvalomos ir į gamtinę aplinką išleidžiamos buitinės nuotekos negali viršyti Reglamente nurodytų užterštumo reikšmių.

7. UAB „Rietavo komunalinis ūkis“ išduotą išvadą dėl pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų nutiesti per artimiausius 5 metus).

Elektroninė nuoroda į dokumentą:

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/a5ac6ec11a2711eb9604df942ee8e443.

Dėl konsultacijos galite kreiptis į Rietavo savivaldybės administracijos Ūkio plėtros ir investicijų skyriaus vyr. specialistę (ekologę) Jūratę Petrauskienę, tel.+370 662 37 435, el. p. ekologe@rietavas.lt arba į savo gyvenamosios vietos seniūnijos seniūną.

Explore
Tempti